3/05/2017

Tozlu eski günler

Merhaba, sen ki bu bloga şuan falan girdiysen yandın çünkü bir ergenin yaptığı işleri okuyacaksın. Peki o ergene ne oldu bilmek ister misin?

Şuan Uludağ üniversitesinde okuyorum hack muhabbetlerini öyle küçük çapta bırakmadım kısaca belirtmem gerekirse :
- Burger King (Online sipariş)
- Finansbank (Güvenlik kameraları)
- Turkcell (Kullanıcı bilgileri)
- Whatsapp (Direk Erişim)
- CPY ve Skidrow'a dll desteği ve boş sunucu ayarlama
- 200ü aşkın sunucu (elime geçirdim pentest yaparak)
- Güvenlik amaçlı yapılan mecidiyeköydeki konferansa uzaktan erişerek (küçük bir bug ile ) penetration böyle yapılır reklamı :) (çok eğlendim)
- 20den fazla sözde hacktivist grubunun üyelerinin hepsinin ev adresleri polise mail atıldı
- 4 tane online reklam ajansı bu hacktivistlere yardım ettiğini kanıtlayan belgeleri polise mail atıldı
- Son dönemlerde çıkacak tüm metasploit açıklarının genel araştırmasının yapıldığı sunucudan bilgiler sızdırıldı ya hani microsofttan o bendim :) ama sonradan tüm gruplar üstlendiği için benim konuşmama gerek kalmadı ama anlayan anladığı için sitemdeki trafik 300 katına çıktı
vs vs vs
devam ederim bi ara bu yazıya :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder